MY WAY

MY WAY
all memories

Thursday 13 October 2011

HIDUP TAMPA CINTA SEJATI,.♀CINTA TAMPA KEHIDUPAN SEJATI♂

Hati kian lelah,
Memujuk diri untuk terus tabah, memaksa kaki untuk terus melangkah, meninggalkan kesan2 hampa,.
Yang dahulunya pernah menyapa jiwa,.
Perjalanan hidup yg kian menglonglai, mengarah diri untuk termenung seketika, seolah2 mencari jalan penyelesaian pada persoalan yang sering kali singgah di akal fikiran.. Namun tak pula ku tahu jawapan nya,. Dan bilakah agaknya penghujung rinduku... Aku tak ingin sengketa, pada sebuah janji yg ku ilhamkan, bahawa kau lah yg bertahta di hatiku, dan tak ingin pula aku ingkari sumpah setia terhadapmu.. Sampai kapan kah aku harus begini, sedangkan keresahan jiwa tampamu kian membunuh zahir dan batin ku, aku tak ingin hidup seribu tahun lagi, kerna aku ingin segera erat di pelukan mu,. Lot of love IS~Baiduri

No comments:

Post a Comment