MY WAY

MY WAY
all memories

Friday 6 January 2012

HIngga hujung nyawa..

Dahulu ku pernah berjanji kau lah kekasih ku hingga akhir nanti... Namun terlalu mudah ku mungkiri.. Bila ku tahu bayangan mu mulai menjauh kini.. Aku cuba obati luka di hati.. Masih tidak mampu rasanya menerima perpisahan ini.. kini ku orak langkah kaki.. Tidak peduli baik buruk yang ku lakukan saban hari.. Namun yang pasti hatiku tak mahu dan tidak pernah merelakan kecurangan ini.. Jika kau masih di sini.. Pasti kau amat bersedih melihat penderitaan ku ini.. Aku bagaikan layang2 yang terputus tali.. Terkadang bagaikan hidup ini tidak berguna lagi.. Payah nya yang di namakan menenangkan hati.. Tambah lagi jika ubat nya adalah cinta dari mu yang amat kusayangi. Dan kini.. Aku akan janji.. Apa pun yang terjadi.. Biar kita terpisah di antara langit yang tinggi.. Di benteng gunung berapi.. beribu tahun pun kau tidak kan hadir di sisiku lagi.. aku akan sentiasa bermimpi tentang mu hingga akhir nafas ku nanti.. Sampai suatu saat aku mulai berhenti meratapi..... Hingga hujung nyawaku aku relai..

No comments:

Post a Comment