MY WAY

MY WAY
all memories

Saturday 31 December 2011

Hatiku untukmu

ku tak kan berhenti berlari, aku yakin aku dapat mengejar setiap langkah2 mu, semenjak aku sedari kau hanya tinggal kan jejak mu,. Aku tak kan berhenti merindu, Jika hanya rindu itu bisa buat aku lena dalam anganku,buat aku lega dalam jagaku,. Aku tak kan berhenti tersenyum, Jika itu yang buat aku terkenangkan mu, buat kenangan kita indah dan mewarnai haru biru di hatiku, Aku tak kan berhenti mengasihi, Jika itu sudah janjiku padamu, Akan ku tunai kan hingga hujung nyawaku, meskipun ajal memisah kita,..meskipun runtuh gunung samudra, biarpun bumi bergegar di alam nyata,. Aku tak kan pernah berhenti... Kerna aku akur, aku pasti, aku tak kan berhenti dari terus mencintaimu,. Kerna ku tahu, hatiku hatiku jua!

No comments:

Post a Comment